was een gemene persoon

News coming from WoWDigSite and news about the website

was een gemene persoon

Postby sweet » Wed Aug 22, 2018 12:43 am

Een man met wie ik werk, maakt een verschrikkelijke, verschrikkelijke breuk door. Het soort break-up is al erg genoeg dat je je vrienden meeneemt om je Nintendo Switch uit het huis van je ex te krijgen (maar niet zo erg dat je het daar achterlaat). Ik wist dat het eraan zou komen. Niet omdat ik briljant ben gissende breuken - hoewel ik Fergie en Josh Duhamel en Channing Tatum en Jenna Dewan noemde. In dit geval wist iedereen die deze man kende dat het eraan kwam. De eerste keer dat hij uitging op een date met zijn ex, kwam hij in contact met werk en vertelde ons dat ze dat was - en hij zei dit met tegenzin, de manier waarop Nike Air Zoom Odyssey Damen je je tandarts toegeeft dat je maar een keer per week flosst - "soort gemeen." Bedoel je, als je maar één deal hebt breker in een relatie, het zou Adidas ZX Flux Womens "gemeen" moeten zijn.

Hij lachte erom, kwalificerend voor de gemeenheid: "Het was niet gemeen tegen me, maar zoals, ze was een beetje grof tegen haar moeder aan de telefoon." Realiserend dat dit slechter klonk, glimlachte hij schaapachtig en haalde zijn schouders op. Ik vulde de rest van de zin voor hem in: "Maar ze is heet, toch?" Hij knikte. Hij vervolgde zijn verdediging van haar. Ze is een van de beste fitnessleraren in L.A. (niemand geeft erom, maatje). Ze had al een tijdje niet gegeten dus ze had honger (geen echt excuus om gemeen te zijn). Hoe dan ook, hij ging op een andere date met haar en ze was erg aardig. "Het moet precies die ene keer zijn geweest."

Tot verbazing van niemand buiten die relatie, was het niet alleen die ene keer. Ze was een gemene persoon. Ze had recht op en kritisch op mijn collega en vaak ronduit grof voor mensen. We moedigden hem allemaal aan om het Adidas Tubular Donne uit Asics Gel Lyte 3 Dam te maken met haar. Hij zou niet. Ik wilde hem schudden. Iedereen op kantoor zag eruit als hij over haar praatte. Tegen het einde kon hij zichzelf niet eens verdedigen en gaf hij openlijk toe dat het dom Nike Lunarglide Mujer was om te blijven. Maar nogmaals, ze was soms warm en aardig, en onthoud, het was vier hele maanden geweest.
sweet
Survey Pro

Return to Dig Site News