wollte langsamer werden

News coming from WoWDigSite and news about the website

wollte langsamer werden

Postby xiaoxiangyu » Wed Jun 26, 2019 1:10 am

Toen ik bijna acht jaar geleden begon met hardlopen, begon ik in een oud paar trainers die (ik weet nu) twee maten te Nike Internationalist Homme klein voor me waren. Na een paar 'runs' (met veel lopen) op de loopband en wat pijnlijke schenen ging ik naar een loopwinkel om Nike Air Max 270 Homme een ??paar geschikte hardloopschoenen te bemachtigen.

Een paar jaar later en mijn hardloopschoenen overtreffen mijn normale schoenen. Ik heb lichtere racierparen voor wegwedstrijden, trailschoenen, versleten schoenen, cross country-spikes en comfortabele 'ploeterende' schoenen in roze, paars, oranje, blauw, groen en zwart. En elke run stelt een vraag van 'welke schoenen?'

Toen we de laatste heuvel van de Snowdonia Marathon opliepen, hadden sommige hardlopers die ons op hun weg naar beneden passeerden dit kunnen doen. Snowdonia is grotendeels een wegmarathon, maar die laatste heuvel is steil en voert je door velden. Het was nat en hardlopers met wegschoenen gleden over de vloer, sommigen landden op hun achterste.

Ik zou diezelfde heuvel het jaar daarvoor zijn afgedaald. Ik reed de hele race in een paar schoenen die ik maar een Adidas Superstar Damen paar keer eerder had gelopen, en ondanks dat dit een riskante strategie was, werkte het me goed genoeg om twee dagen later nog een marathon te lopen. Ik rende in de Salmon city trail-schoen die is gebouwd om zowel met bestrating als trail in dezelfde run te kunnen omgaan. Ze zijn gebouwd voor mensen zoals ik.

Ik heb niet het geluk om in een buitenspeeltuin als het Lake District of Snowdonia te gaan hardlopen wanneer ik maar wil. Ik woon in Londen, Zone 2. Ik heb geweldige plaatsen zoals Hampstead Heath, Highgate Woods en de Parklands Trail binnen handbereik, maar bij het bereiken van die plek is een beetje trottoir beuken. Heavy-duty trailschoenen zijn niet zo goed op de stoep, vooral in de regen. Het is gewoon niet waar ze voor gemaakt zijn.

Dus toen Intersport vroeg of ik de nieuwe Salomon X Celerate 2 GTX (een nieuwe Nike Internationalist Herren city-trailschoen) wilde uitproberen, was ik meer dan blij om ze mee te nemen. Het zijn soortgelijke schoenen waarin ik Snowdonia heb gelopen, en aangezien ik sindsdien vele kilometers in die schoenen heb gerend, was een nieuw, minder stinkend paar een welkom vooruitzicht.

Ik was zaterdagochtend opgestaan ??voor de parkrun in Finsbury Park, maar in de halve mijl van mijn voordeur naar het begin van de parkrun was mijn plan veranderd. Ik hou van de parkrun, maar de twee ronden van de weg die rond het park liepen, waren niet wat ik die ochtend wilde. Ik wilde niet hard werken voor een betere tijd dan vorige week, ik wilde langzamer werken en genieten van de ochtendlucht. Dus ik sloeg linksaf en liep naar de Parklands Trail.
xiaoxiangyu
Survey Pro

Return to Dig Site News