zou kunnen noemen

News coming from WoWDigSite and news about the website

zou kunnen noemen

Postby xiaoxiangyu » Mon Feb 05, 2018 3:49 am

Ik Adidas Superstar Donna was van plan om tijdens de race over te stappen naar verschillende shorts en leggings, maar naarmate de dag / nacht / volgende dag verder ging, was de gedachte aan onnodig overstappen te vermoeiend om te overdenken. Dit Duracell-konijn begon na ongeveer 12 uur heel weinig met sap te werken en dus werd alleen de meest vitale kit getest ... wat op zich al deel uitmaakte van de test, denk ik. Gelukkig waren de Inov8-shorts die ik begon zo comfortabel dat ik er geen behoefte aan voelde ze te veranderen. Ze waren licht in gewicht en veroorzaakten geen problemen met de chaffing-vari?teit. Het enige kleine probleem, als ik kieskeurig ben, was dat de achterzak een klein beetje groter was. Mijn telefoon is vrij klein, maar hij had moeite om hem erin te krijgen. Iedereen die hoopt een grotere telefoon mee te nemen, zoals de meer recente Nike Air Max Thea Donna iPhones, kan het moeilijk hebben.

En waarom had ik mijn telefoon nodig? Voor muziek. Ik ren meestal niet naar muziek, maar ik dacht voor een 24-uursrace op het circuit, het zou kunnen helpen om de tijd te doden. Mensen hadden gesuggereerd dat het 24 uur lang rondjes in cirkels zou kunnen worden. In het geval waren het veel dingen, maar het was nooit saai. Na een paar uur was elke ronde een reis op zich, een epische uitdaging om te overwinnen, en muziek was vooral een afleiding. Ik had twee periodes van de race toen ik zin had om naar muziek te luisteren, wat goed was, want ik had twee draadloze hoofdtelefoons meegenomen om te proberen.

De Plantronics Backbeat FIT was comfortabel om te dragen, lichtgewicht en heeft een geweldige geluidskwaliteit. Ze beloofden zes uur speeltijd volledig opgeladen, wat genoeg was voor mijn behoeften. Ik mag echter de domste hoofdtelefoongebruiker ter wereld zijn, omdat ik het moeilijk vond om ze aan te zetten. Ik leek ongeveer vijf keer de aan-knop ingedrukt te houden voordat het werkte. En af en toe zouden de nummers overslaan als ik mijn telefoon stootte.

Later Nike Air Max Tavas Damen in de nacht schakelde ik over naar de Bose SoundSport Pulse. Deze hadden geen van de overslaan problemen, en de geluidskwaliteit was ook uitstekend. In plaats van je oor te haken, passen deze echter in door er in te graven. Ik ben nog nooit fan geweest van dit type hoofdtelefoon, omdat ik altijd het gevoel heb dat ze op het punt staan ??eruit te vallen. Ondanks mijn bezorgdheid en mijn beweging (ik weet niet zeker of ik het wel zou kunnen noemen "lopen" door deze fase), bleven ze overal op hun plaats.

Sokken kunnen op lange termijn een groot verschil maken, dus ik kan met plezier melden dat de twee paren die ik probeerde, van Lululemon en Inov8, overal licht, behaaglijk en comfortabel waren. Ze deden elk 12 uur een shift zonder problemen, geen blaren, geen wrijving, wat ik zou zeggen is zeer lovenswaardig.

Natuurlijk, op een Adidas Nmd Mens lange termijn, het essenti?le stuk van de kit is de schoenen. Ik heb drie paar meegenomen met het plan om ze af en toe te veranderen, zodat mijn voeten niet 24 uur per dag op hetzelfde oppervlak in dezelfde vormschoen liepen.

Ik ben begonnen met mijn favoriete loopschoen van het moment, de Brooks Hyperion. Ik gebruik deze om in te trainen en hou van het lichte gevoel. Ze lijken ook een mooie, zachte aanraking op de grond te hebben, zelfs als je op de weg loopt. Sommige schoenen lijken een scherp slap geluid te maken als je rent, waardoor ik altijd het gevoel heb dat ik het verkeerd doe. Maar hierin voel ik me licht en soepel. Het zijn natuurlijk race flats, deze zijn niet echt ontworpen om meer dan een paar uur te worden gedragen, dus ik wist dat ik na een tijdje zou moeten overschakelen naar iets met een beetje meer demping.
xiaoxiangyu
Survey Pro

Return to Dig Site News