spelen, en daarom Am

News coming from WoWDigSite and news about the website

spelen, en daarom Am

Postby caicai2017 » Wed Feb 07, 2018 10:46 pm

Op maandag (9 oktober) schreef voormalig Bernie bro Killer Mike een kritische Instagram-post over het abrupte vertrek van Pence, waarin hij de vice-president opriep te erkennen dat de spelers Nike Air Max 90 Mujer protesteren tegen racistisch politiegeweld.

"U kent de dingen die de knielende aanleiding waren," schreef de rapper. "De kniel is om het publiek bewust te maken dat officieren van Nike Air Huarache Mujer de wet Judge, Jury en beul spelen en daarom Amerikanen hun grondwettelijke rechten ontzeggen omdat ze een raciale minderheid zijn."

Een groot deel van de post van de rapper concentreerde zich op hoe de acties van Nike Air Max 95 WomensPence ophielden tot het Eerste Amendement. "- Het document dat de principes bevat waarop deze republiek is gebaseerd, schreef hij. "De 1e is #FreeSpeech. Vrije meningsuiting is wat dit en elk protest beschermt. De grondwet Nike Air Max 2017 Womens die de tirannie beschermt, zoals de staat die de burger volledige rechten ontzegt en ontzegt. "Hij voegde eraan toe:" Ik vraag me af of hij en de soldaten die ik respecteer en waarderen, zweren om die grondwet te handhaven en Adidas NMD Womens niet gewoon propaganda-agenten voor de staat te zijn. ... [H] e laat zien dat hij niets om onze republiek geeft, omdat hij de grondwettelijke rechten van zijn burgers niet respecteert. "Nike Air Max 2017 Mujer

Killer Mike besloot zijn bericht door te schrijven dat de aanwezigheid van Pence de gebeurtenis "afwachtte". "Ik hoop dat we zijn religieuze notendier naar huis sturen om te genieten van zijn valse begrip van wat Nike Air Presto Womens dit land is en we hem nooit meer op een nationaal niveau zullen zien," zei hij. Ik vraag me af hoe hij over de grondwet denkt. ---- ♂?Het document dat de principes bevat waarop deze republiek is gebaseerd. De eerste Nike Air Max Zero Femme is #FreeSpeech. Vrije meningsuiting is wat dit en elk protest beschermt. De grondwet die wacht tegen de tirannie zoals de staat die de burger volledige rechten ontzegt en ontkent. U kent de dingen die de knielen veroorzaakten.Nike Air Max 2017 Damen De kniel is om het publiek bewust te maken dat functionarissen van de wet Judge, Jury en beul spelen, en daarom Amerikanen hun grondwettelijke rechten ontzeggen omdat ze een raciale minderheid zijn. Ik vraag me af of hij weet dat hij en de soldaten die ik respecteer en waarderen, zweren om die grondwet te handhaven en niet alleen propaganda-agenten voor de staat te zijn. Hij houdt van religie te Nike Air Presto Womens veel om naar mijn mening een openbaar ambt te bekleden en hij laat zien dat hij niets geeft om onze republiek door de grondwettelijke rechten van zijn burgers niet te eren. Ik ben blij dat hij die gebeurtenis verliet Nike Air Max 1 Womens omdat hij het afwachtte met zijn aanwezigheid. God snelheid bij onze volgende verkiezingen. Ik hoop dat we zijn religieuze notendier naar huis sturen om te genieten van zijn valse begrip van wat dit land is en we zien hem nooit Nike Air Max 1 Femme Noirmeer op een nationale podia. -
caicai2017
Survey Pro

Return to Dig Site News