Voel: de tussenzool op

News coming from WoWDigSite and news about the website

Voel: de tussenzool op

Postby sweet » Thu Feb 08, 2018 2:15 am

Voel: Adidas Tubular Damen als je niet gewend bent aan de pasvorm van een Altra-schoen, kan het in het begin een beetje raar zijn. De teenendoos is breed (hij heeft eigenlijk de vorm van je voet) en laat veel spleets los.
Over het algemeen: ik was sceptisch over Altra's eerste opname op een gebreide bovenschoen, maar ze hebben het vastgespijkerd. Het onderhoudt alles wat Altra-fans weten en liefhebben, terwijl het hoogste comfort en ademend vermogen aan het bovendeel wordt toegevoegd. Adidas Ultra Boost Mujer Het is ongeveer zo dicht bij de perfecte schoen als ik kreeg in de test van dit jaar. Houd in gedachten dat ik een spits op de voorvoet ben, dus een schoen met nuldruppels past in mijn stijl. Als je een hielspits bent, zijn er betere schoenen voor je.

Voel: het bovendeel voelde eerst een beetje stijf aan, maar het brak na een paar runs in.
Algemeen: het kussen in de Glycerine 14 is er in overvloed. Voor hardlopers die graag het gevoel hebben dat ze in Asics Gel Lyte 3 Femme een cloud rennen, zoek dan niet verder. Het is niet helemaal op het niveau van de Hoka One One, maar het is uiterst zacht en neemt alle bonkend geluid van de weg op.

Voel: de tussenzool op de Sonic Pro 2 is stevig, waar ik fan van ben.
Algemeen: de Sonic Pro 2 is een schoen met een diameter van 8 mm, wat betekent dat er genoeg hieldemping is voor die van je hielspitzen die er zijn. Nike Air Max 90 Mujer Het Sensifit-systeem zorgt voor een goede, onverzettelijke pasvorm waardoor mijn voet niet in de schoen kan glijden, een typische bron van hotspots en blaren.

Voel: ik zou het beschrijven als 'veilig', waarmee ik bedoel dat het nauw om de voet heen past, maar op een comfortabele manier. De ten-box is bijvoorbeeld ruim, maar hij is niet los en spannend, waardoor sommige schoenen met te veel ruimte vooraan kunnen aanvoelen.
Algemeen: dit is het tweede jaar Nike Air Max 2016 Mujer van de ITEN op de lijst en met goede reden. Het is een schoen die indruk blijft maken. Uit de test van vorig jaar: "Ik ben dol op deze schoenen. Ze hebben een val van 4 mm en een behoorlijke hoeveelheid kussen in de zool, dus ze werken goed door korte passen te nemen of weg te hameren in een volledige sprint. Als ik denk aan een ideale, gimmickvrije hardloopschoen, is dit het dan.
sweet
Survey Pro

Return to Dig Site News