marathonplannen niet

News coming from WoWDigSite and news about the website

marathonplannen niet

Postby xiaoxiangyu » Fri Feb 09, 2018 3:29 am

Nou, als dat een test was voor de London Marathon, denk ik dat ik een D-minus heb. Hoewel mogelijk enkele punten voor inspanning. Gisteren heb ik de halve marathon van Wokingham gerund - of beter Adidas Hamburg Uomo gezegd, ik heb er ongeveer 1,75 kilometer over gelopen. De strakheid in mijn kuit - die de laatste paar weken erg irritant is geweest - werd plotseling kramp, met de dreiging van iets ergers. Wanneer je je realiseert dat je eigenlijk zijwaarts probeert te rennen om het een beetje uit te rekken, gaat het niet goed.

Het is duidelijk dat ik op dit punt stopte en waarschijnlijk terug naar het begin had moeten limpen. Maar ik heb nog nooit DNF-ed in een race en ik ben niets, zo niet koppig, dus na een beetje rekken, ik jogde de rest (hoewel pas nadat ik voelde dat het goed genoeg om niet te doen mezelf een behoorlijke verwonding deed - Ik ben niet zo eigenwijs). Dus veel massages en kuiten strekken zich uit bij elke stap voor mij, en mijn vingers staken er stevig overheen dat het mijn marathonplannen niet volledig zal bederven.

Maar Nike Internationalist Femme genoeg van mijn ellende. Hoe was het weekend voor jou? Veel halve marathons en andere races - Hampton Court half zag er leuk uit en een geweldig resultaat voor mijn team, met twee Windmilers op het podium (goed gedaan Matt en Meriel!). Zoals altijd, deel je ellende, triomfen en, err, advies over superstrakke kuitspieren onder de lijn. Heeft iemand een kalf-compressiehuls aanbevolen?

In tegenstelling tot wat veel mensen denken, en wat bijna elke arts zou adviseren, kan het mixen van drank en hardlopen werken, mits je verkleedpartijen draagt ??en in Frankrijk. Daarom is de Marathon du Médoc niet alleen de grootste, maar ook de langste marathon ter wereld. Dit is een race waarvoor je je chronometer thuis wilt laten en echt je tijd wilt nemen, genietend van de glorieuze zon, genietend van Chateau Lafite Rothschild en genietend van foie Adidas Nmd Hombre gras terwijl je rent. Maar duurt niet te lang - je hebt maar zes en een half uur om bij de finish te komen.

Het maakt niet uit hoe vaak je iedereen vertelt dat hardlopen een vrije sport is, een waar je zelfs geen schoenen voor nodig hebt, het is moeilijk te ontkennen Nike Janoski Femme dat een goede uitrusting je sneller laat rennen. Niet letterlijk, natuurlijk - alleen jij kunt dat doen. Maar omdat we op de een of andere manier, als we een race doen, denken dat we nieuwe uitrusting moeten kopen. Ik heb twee keer de Marathon des Sables gerund, de eerste keer als beste Britse Finisher. Toen ik het twee jaar later opnieuw uitvoerde, had ik mijn beproefde set opnieuw moeten gebruiken. Maar in de weken voor de race veranderde ik bijna alles, zelfs mijn schoenen, op zoek naar een lichtere set. Heeft het een verschil gemaakt? Wel, ik heb zes plaatsen behaald.Adidas Zx 700 Donna Maar was het de tijd, het geld en de stress waard? Absoluut niet!
xiaoxiangyu
Survey Pro

Return to Dig Site News