problematische blessure

News coming from WoWDigSite and news about the website

problematische blessure

Postby xiaoxiangyu » Fri Feb 09, 2018 3:37 am

Dus hoe gaat het met trainen? Het moet moeilijk zijn om te passen rond reizen en filmen? Ik kijk eigenlijk terug op mijn schema in 2014 en vraag me af hoe ik in hemelsnaam alle trainingen heb gedaan, omdat ik het zo druk had. Ik was bijna elke week op een verre vlucht en was doodsbang voor circulatiekwesties of bloedstolsels. Dus als je vliegt, pak die grote compressiebroek aan! Maar deze keer ben ik thuis. Ik was in Amerika toen ik aan het trainen was voor de laatste marathon van Londen, dus ik vind het leuk om verschillende routes te vinden in de buurt van waar ik woon.

Wat is je favoriete plek om te rennen? Ik ben in het zuidwesten van Londen, dus Bushy Park, Wimbledon Common, Nike Air Max Tavas Donna Richmond Park of langs de rivier de Theems. Natuurlijk moet je ook op het juiste asfalt lopen om te wennen aan de sensatie voor de marathon zelf, maar ik hou van dat groen en de rivier. Het is geweldig om langs de Theems te rennen.

Ben je als een kind weggelopen? Ja, ik heb langlaufen op school en ik zat in het team. Maar ik liep niet buiten school. Ik was altijd een langere afstandsloper, geen nummer.

En heb je het min of meer volgehouden? Nee, nee, ik had een knieblessure. En 10 jaar geleden werd mij verteld dat ik naar de dokter ging - en ik weet zeker dat andere lopers deze ervaring hebben gehad - "Oh ja, loop dan niet weg." En ik ging: "Nee, nee, jij don" ik begrijp het, dat is geen mogelijkheid. '

Maar rond de tijd dat ik de Tudors fotografeerde, had ik veel pijn. Het was een kruislingse verwonding en ik eindigde zwemmen Nike Air Force 1 Mujer voor ongeveer drie of vier jaar, hopend - gelovend - dat het uiteindelijk zou verdwijnen. Ik had veel acupunctuur, wat ik ten zeerste zou aanraden als mensen echt een slopende, problematische blessure hebben. Ik vertelde langzaam, voorzichtig aan mijn lichaam dat ik op een dag weer zou rennen. En zolang uw dijspieren sterk zijn, neemt de druk iets van uw knie?n af, dat helpt. Ik denk dat ik net uit de blessure groeide. Ik weet echter niet of dat sowieso zonder de acupunctuur zou zijn gebeurd en het een paar jaar zou hebben laten rusten.

Zijn er lessen om bij te wonen, evenals dvd's? Veel professionele rebounders worden geleverd met oefen-dvd's waarop goede Asics Gel Quantum 360 Femme technieken worden gedemonstreerd en kunnen u ook gemotiveerd houden als u het thuis doet. Rebound UK heeft een verscheidenheid aan thuispro-rebounder-pakketten gemaakt, inclusief Nike Air Max 2017 Womens trainings-dvd's - en traint en certificeert ook instructeurs om 'groeps rebound'-lessen te geven in de gemeenschap en in sportscholen. Rebounding is nu een van de snelstgroeiende workouts in het VK.

Zou je aanbevelen om het te doen op dagen die nog niet lopen, of voor / na een run? Goede vragen. Het antwoord is: hetzij, of beide. Een pre-run bounce zal je spieren verwarmen, je lichaamstemperatuur verhogen en je voorbereiden op je run. Dit is geweldig voor letselpreventie, vooral als het buiten koud is. Het integreren van rebound workouts op je niet-lopende dagen stimuleert de diepe kern en stabilisator spieren, daagt je balans en co?rdinatie uit en zorgt www.progettocasaspa.it ook voor een geweldige cardiotraining. Een rebounding-sessie na uitvoering kan worden gebruikt als een geweldige afkoel- en herstelactiviteit.
User avatar
xiaoxiangyu
Survey Pro
 
Posts: 858
Joined: Mon May 08, 2017 11:42 pm

Return to Dig Site News

Who is online

Users browsing this forum: Bing [Bot] and 28 guests