aantoonbaar beter

News coming from WoWDigSite and news about the website

aantoonbaar beter

Postby xiaoxiangyu » Fri Feb 09, 2018 3:45 am

Hoe zit het Nike Air Max Thea Damen met gadgets? Ik heb een app op mijn telefoon - de mapmyrun-app - die, als je een koptelefoon hebt ingeschakeld, je splitsingen vertelt. Ik heb het niet om het elke vijf minuten te vertellen, want dat zou me in paniek raken, maar het geeft me een ruw idee. Ik vind het fascinerend hoe de perceptie van je snelheid kan verschillen van de werkelijkheid. Soms hebben je voeten het gevoel dat ze sneller of langzamer gaan dan je in werkelijkheid bent. Je bent vaak niet de meest accurate beoordelaar van je eigen tempo.

Wat is het ergste aan hardlopen? [lacht] Het ergste is wanneer het in je tijd eet. Ik ben iemand die veel weg is om te werken, dus soms voel ik me schuldig. Ik ben alleen thuis voor zoveel uren in een weekend en ik kan mijn zuster bellen, zien hoe ze is, of inchecken bij mijn peetdochter. Dus om soms twee, drie uur op Nike Roshe Run Mujer een zaterdagochtend te geven - en ik heb zelfs geen kinderen! - Ik voel me er soms schuldig over.

En wat is het beste ding? Opnieuw verbinden met je ware zelf, je innerlijke zelf. Ik doe ook veel yoga; yoga en hardlopen, het zijn mijn krukken. Ik breng mijn Nike Air Zoom Pegasus 33 Womens hele leven door alsof ik iemand anders ben en soms, wanneer je iets publiceert, doe je ook alsof je iemand anders bent, omdat je alleen maar een verheven, geestige en hopelijk intelligente versie van jezelf speelt. Ik heb veel tijd besteed aan het luisteren naar het geluid van mijn eigen stem, wat saai kan zijn. Dus ik hou van de rust van hardlopen. Ik vind het leuk dat ik niet verbaal, niet praat, gewoon in mijn innerlijke zelf kom.

Wat is je mateloosheid na de race? Iets als een enorme carb-zware Mac en kaas. Dat is een ding waar ik van houd om te rennen - geen schuldgevoel Adidas Zx 700 Dame over wat je na-run-maaltijd is. Geef me meer eieren, meer pasta, meer koolhydraten, alsjeblieft!

Hoe zit het met, uw pre-run ontbijt? Ik heb niet echt een groot ontbijt voor een lange termijn; Ik doe het meer de avond ervoor. Ik ben dol op een linzenstoofpot. Adidas Etq Support Adv Hombre Een tip die ik kreeg voor de laatste marathon was dat linzen, of elke langzaam vrijkomende peulvruchten, een vergelijkbaar effect als pasta hebben - aantoonbaar beter. Dus mijn marathonmaaltijd vóór Londen was eigenlijk een echt hartige chorizo ??en spek en linzenstoofpot. Het heeft me echt goed geholpen, dus ik denk dat ik dit keer hetzelfde zal doen.

Kijk je naar hardlopen? Vind je het leuk om naar Mo of Usain te kijken? Ja, ik vond het geweldig toen we de Olympische Spelen hadden en naar Mo Farah keken. God, ik kan niet geloven dat dat vier jaar geleden was, en we hebben het al over de volgende. Maar ja, het is de prestatie van het menselijke vermogen. Het menselijk lichaam finessed en verfijnd tot binnen een centimeter van zijn leven. Het is mooi om te zien hoe menselijke lichamen op dat niveau opereren.
xiaoxiangyu
Survey Pro

Return to Dig Site News