detailhandlen for endnu en gang

News coming from WoWDigSite and news about the website

detailhandlen for endnu en gang

Postby sweet » Fri Oct 19, 2018 3:49 am

Salget af alle l?besko (road, race og trail) n?ede $ 53 mio. I juni, 15% over juni 2011. L?besko med $ 50 mio. Fik ogs? 15%. Alle tre l?besko kategorier (bev?gelseskontrol, stabilitet og neutral / pude) udsendte dollarv?kst denne m?ned. Stabilitetssko hoppede 12%, neutral pude en anden 21%. Selv motion control sko eked ud en 1% gevinst, den anden lige m?ned Nike Air Pegasus 89 Donna for ?get salg for kategorien. Selvom alle tre kategorier var op, ?gede Nike Free 5.0 Mujer Neutral / pude skoene deres tempo i l?bet til toppen, bare knapt outselling stabilitetssko til den tredje lige m?ned. Alligevel var de fem bedste bedst s?lgende sko i denne m?ned alle stabilitetsmodeller (Brooks Adrenaline m?nds og damer, Asics 2170 m?nds og kvinders og Saucony Progrid Guide 5, kvinder)

Trail l?bere var f?r juni 2011 med 8%; Det ?rlige salg var 15% over samme periode i 2011.

Minimalistiske sko oversteg traditionelle modeller i detailhandlen for endnu en gang. Alle minimalistiske l?besko trukket i $ 6M, en stigning p? 41% fra juni 2011. Hidtil i ?r tegnede minimalistiske $ 31M i dollar salg.

Kernen er, at l?beskooms?tningen var omkring st?rk, med neutrale pudesko (21%) og minimalistiske Nike Air Max Zero Mujer sko (41%), der bogf?rte de st?rste stigninger i salget over tal fra Nike Air Presto Damen juni 2011. Jeg er ikke sikker p?, hvordan de definerer minimalistiske sko som Nike Air Presto Femme en kategori, men disse tal vil indikere at de er omkring 10% af specialmarkedet. Interessant, at p? trods af den fortsatte st?rke pr?station af den "neutrale polstret" kategori, er de fem bedste salgsko alle stabilitetssko (selvom jeg m? indr?mme, at jeg har lagt omkring 50 miles p? Saucony Guide 5, og det er en smuk solid sko med 8 mm drop !).
sweet
Survey Pro

Return to Dig Site News