De laser pointer met de juiste batterijen

Download and discuss the WoW Dig Site podcast

De laser pointer met de juiste batterijen

Postby laserkopen » Mon Jan 22, 2018 7:44 pm

De schakelaar is dun om de laser pointer aan en uit te zetten. Ik heb het met gemak teruggestuurd ... bedankt JETLASERS. De tweede afbeelding toont een close-up van de plastic bevestiging van 9 mm met de schroef erin klaar om te worden bevestigd aan de laser pointer. Wees heel voorzichtig met het plaatsen van de kleine schroef in de kop van elke plastic uitzettingsmantel die in de kanonsloop gaat om de site heeft geboord. Ik stopte ongeveer 1/8 "van de plastic omhulling.Ik had de voorkeur gegeven aan koperen of aluminium pluggen die niet vervormen in de loop van de tijd.Ik lees veel verschillende beoordelingen van verschillende fabrikanten op verschillende boorgaten.Op de 9 mm bevestiging, kunt u zie de schroef eruit steken zodat je het geheel aan het einde kunt bevestigen.
Ik liet dit in een van mijn geweren vallen met een vastgezette Saker Muzzle Brake en besefte al snel dat er geen echte manier was om de laser pointer terug door de loop te halen zonder de adapter af te scheuren en in stukken te breken ... wat ik moest doen. Ik kon niet alle plastic stukjes vinden, dus ik heb mijn geweer gestript om er zeker van te zijn dat ik ergens geen stukken rond dobberde. Deze frustratie bracht me ertoe de laser waarschijnlijk een beetje haastig in mijn AR te laten vallen, zodra ik in staat was om de juiste batterijen uit het huis te vissen. Het maakt gebruik van een set plastic adapters die in de voorste tip schroeven, om een ​​wijd uitlopend uiteinde te creëren dat de loop voorzichtig omhelst wanneer u de laser in de boring duwt.
Nauwkeurig geïnstalleerd in de boring met de juiste kaliberplug, is de meting 'waar' wat betreft de functionaliteit. Het wordt geleverd met vier (4) verschillende kaliberboringspluggen die aan het uiteinde schroeven om de passing in het vat te krijgen. De wijzerplaat om de lasermodule in te schakelen is naar mijn mening geen geweldig ontwerp. Het werkt, maar is te gevoelig voor mijn smaak. Ik zou aanraden om de batterijen te verwijderen tijdens de opslag, anders kom je er misschien achter dat het de volgende keer dat je het probeert te gebruiken kapot gaat. Ik heb de 'bullet'-kamerversies vele malen eerder gebruikt in het waarnemen van verschillende kalibers, maar om eerlijk te zijn, de meeste van hen zijn rommel die lijkt te falen of hun nauwkeurigheid in relatief korte tijd verliest. Dus ik had lage verwachtingen toen ik de lasermodule kocht, in de verwachting dat het ook van twijfelachtige kwaliteit is. Dit is wat ik heb ervaren bij het gebruik ervan op vier (4) verschillende kalibers en ter vergelijking naast een commerciële laser.
Het doel is om het hele ding in het vat te steken totdat het uiteinde van het vat de aluminium behuizing raakt. Ik zou deze saaie site ten zeerste aanbevelen voor de kalibers zijn lijst. Ik had al een klein magnetisch niveau om een ​​geweer waterpas te maken. Ik heb dit op verschillende geweren van .22 gebruikt tot pistolen vanaf .22 en tot de limiet. Vraag niet of dit in je wapen zal werken. Het heeft kleine plastic onderdelen die op een uiteinde passen, afhankelijk van het kaliber dat je gaat gebruiken. Ik heb het thuis gebruikt om nul in te stellen, maar ik kon laser niet op 50 meter op doel opsporen, zelfs met de spotting scope. Het kan worden gebruikt als een laser pointer, omdat het onwaarschijnlijk is dat u het vaak zult moeten gebruiken.
Draai nu de laser los, trek hem uit en plaats hem opnieuw 90 graden en doe het opnieuw. Ik heb in ongeveer 5 minuten 1 pistool opgezet met een rood / groen puntvizier en 1 pistool met een groene laser. Ik zal nu de accessoireset moeten kopen voor het geval dat. Begin daarna met filmen en stem af vanaf daar. Ik heb er misschien een gekregen die het niet sneed. Deze was slecht. Ik dacht dat ik elk van hen ging verbreken toen ik probeerde ze te installeren. Ik hoop dat dit heeft geholpen. Ik had er gewoon geen geluk mee. Ik ben een toegelaten beginner tot lang geschut maar wat eerlijk het beste voor mij werkte, was om geweren gestabiliseerd te krijgen (bankschroef zou hier ideaal zijn, $$), door het vat heen kijken en dan door het bereik gaan en de twee afbeeldingen overeenkomen . Instellen om minimaal 50 'op het doelwit te richten. Merk op waar de groene laser van 300mW naar wijst.
Nu is het negatieve dat het ontwerp van de stroom aan en uit zuigt. Ik geef de voorkeur aan de krachtige 300mW laser pointer, maar had iets nodig voor mijn 300 Blk. Het leek nooit goed genoeg te passen om me vertrouwen te geven in de nul. Ik kan de kleine bout er niet in krijgen. Plastic draden mogen niet worden schoongemaakt. Slechte kwaliteitscontrole bij dit bedrijf als je het mij vraagt. Items zijn snel aangekomen en goed verpakt. Ik zal updaten als ik de bout in de adapter krijg en eindelijk in mijn geweer kan kijken. Gefrustreerd nu! De laserpunt neemt toe tot ongeveer 4-5 inch op 20 meter. Dus 20 dollar moet je op papier krijgen. Ik weet het niet, alleen mijn gedachten hierover. Helaas, toen ik het pakket opende en probeerde het licht te gebruiken, werkte het niet. Daarom ben ik $ 40 (+ -) kwijt. Het zal je vuurwapen niet op nul stellen, alleen helpen om op papier te komen. Het was heel vervelend om ze aan te trekken. Het eerste wat ik deed, is de nauwkeurigheid controleren. Plaats je pistool in een bankschroef en plaats de plastic adapter om goed in de cilinder te passen en geef hem een ​​lichte draai om hem op zijn plaats te "vergrendelen".
http://www.ibase45.net/blogs/1778/21071/le-puissant-faisceau-du-pointeur-laser
https://weheartit.com/entry/268906235
laserkopen
New Guy

Return to Podcast Releases & Suggestions/Feedback